مصاحبه آرشیو خبر ها
تکمیلی ! در مصاحبه با کانال یووه : افرادی با ژن یوونتوسی

تکمیلی ! در مصاحبه با کانال یووه : افرادی با ژن یوونتوسی

کلودیو مارکیزیو از احساس تعهد و غرور در مجموعه ی یوونتوس صحبت کرد و معتقد است علی رغم بردهای اخیر تیم، بازگشت به مسیر قهرمانی هنوز کامل نشده است.

بیانکونری شروع ضعیفی در رقابت های سری آ داشت، اما در حال حاضر با چهار برد متوالی تا رتبه ی پنجم جدول صعود کرده است.

کلودیو مارکیزیو هافبک دوست داشتنی یوونتوس در مصاحبه با کانال تلویزیونی یوونتوس گفت:

" مبارزه برای اسکودتو ادامه دارد و هنوز بازی های زیادی برای ما و حریفانمان وجود دارد. فصلی طولانی پیش رو داریم."

" مطمئناً در بازی های اخیر غرور و تعهد را به نمایش گذاشته ایم، به خصوص ماه گذشته که ماه خوبی برای مجموعه ی یوونتوس بود و تیم فوق العاده ای را شاهد بودیم."

" حداقل در ماه گذشته به تداوم در نتایج رسیدیم که در بازی های اول فصل آن را گم کرده بودیم. چرا که با وجود عملکرد فوق العاده ای که حتی در آن دوره ضعیف به نمایش گذاشتیم، نمی توانستیم به بردهای متوالی دست پیدا کنیم."

" فصل برای ما دشوار آغاز شد.دلیل آن به خاطر شروع فوق العاده در چهار فصل قبل بود. در واقع می توان گفت سه فصل، به خاطر اینکه اسکودتوی اول در فصل 2012-2011 رقابت شدیدی بین ما و میلان وجود داشت و میلان از نظر امتیاز ما را پشت سر گذاشته بود و مجبور بودیم به صدر جدول بازگردیم. از این رو در سه فصل گذشته همواره شروع باورنکردنی در بازی ها داشتیم و همواره به این نگاه می کردیم که چه تیمی می تواند به ما نزدیک شود. در حال حاضر شرایط کاملاً فرق کرده است."

" این فصل شرایطی جدید و متفاوت برای همه به وجود آورده است، نه تنها ما، بلکه تمام هواداران و تمام مجموعه."

" اما باید قدرت و انرژی لازم را برای ادامه ی روندی که در بازی های اخیر داشته ایم به کار گیریم، به خاطر این که فصلی طولانی پیش رو داریم."

از مارکیزیو در مورد موقعیت کنونی بانوی پیر در جدول و امکان بازگشت به صدر جدول پرسیده شد:

" دوباره می گویم، هنوز قضاوت در این باره زود است. علاوه بر این، تیم هایی که بالاتر از ما در جدول قرار دارند، تیم های فوق العاده ای هستند، آن ها بازی خوبی به نمایش می گذارند و این موضوع را به خوبی اثبات کرده اند که تیم های بزرگی هستند و تا پایان برای قهرمانی مبارزه خواهند کرد."

" قطعاً در حال خو گرفتن با برد هستیم، اما در حال حاضر از سایر حریفان عقب هستیم و همان طور که پیش از این گفتم باید تلاش بیش تری را نسبت به سه سال گذشته انجام دهیم."

" کار سختی پیش رو داریم، اما همواره برای ما یک هدف است."

جام را ترجیح می دهم.

"آیا با تمام قدرت به مصاف سویا خواهیم رفت؟ البته ، مثل همه ی بازی ها. شما همیشه به زمین می روید تا برای پیروزی تلاش کنید ، زیرا علاوه بر خود این بازی ، ما همیشه خواهان پیروزی هستیم ، همانطورکه قبلا گفتم و البته ما می خواهیم که به عنوان صدرنشین کارمان را به پایان ببریم ، اگرچه حقیقت این است که وقتی از مرحله ی گروهی عبور کردید تمام تیم هایی که به دیدار آنها می روید دشوار هستند. با این همه ، صدرنشین شدن و برخورد به یک تیم دوم حتما کمک کننده است.اما گروه ما مشکل است وهمانطور که تمام بازی های لیگ قهرمانان دشوارند. رویکرد ما به بازی با سویا مثل تمام بازی های گذشته است ، پیروزی و پایان مرحله ی گروهی به عنوان تیم اول.

از اینکه به عنوان سمبل یووه یاد می شوی چه احساسی داری؟

"از شما به خاطر این سوال دوست داشتنی و زیبا تشکر می کنم. گاهی وقت ها وقتی صبح از خواب بیدار می شوم به این مسئله فکر می کنم ، وقتی خودم را در یک ورزشگاه فوق العاده می بینم ، فکر می کنم این رویای کودکی من بوده است ، و این رویایی است که هنوز آن را زندگی می کنم."

"حتی الان هم ، من باید تلاش کنم که بهتر و بهتر شوم. من همیشه زندگی را مثل رویا سپری می کنم، زیرا اگر اینکار را کنم ، یافتن انرژی مثبت برای پیشروی و بهتر شدن آسانتر است. می توانم چیز بیشتری برای ارائه داشته باشم ، نه فقط برای خودم بلکه برای هم تیمی هایم."

"ممکن است شما در مورد فروتنی و تمام چیزهای فوق العاده ای که در مورد خلق و خو وجود دارد صحبت کنید ، اما من به اندازه ی کافی خوشبخت بودم که این چیزها به لطف خانواده و همچنین در یوونتوس به کمک باشگاه که از اولین قدمی که اینجا برداشتم به من کمک کردند ، به عنوان یک کودک درونم نهادینه شد."

"در واقع باید اینچنین باشد ، اینکه از بچگی مسئولیت پذیر باشید. این فقط شما نیستید ، شما نماینده ی یک باشگاه هستید.زیرا در یوونتوس ، از وقتی که بچه هستید تا وقتی که یک فوتبالیست می شوید ، نماینده ی تیم در ایتالیا و جهان هستید ، در برابر هواداران بی شماری که تیم را دنبال می کنند. درست این است که افرادی با ژن یوونتوسی داشته باشید.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: